karlijnbeerkens.reismee.nl

Vertrek!

Hallo allemaal,

In maart heb ik mij aangemeld om een jaar High School te gaan doen in Amerika. En morgen is het dan eindelijk zo ver! Na lang wachten heb ik eindelijk te horen gekregen waar ik heen ga. Ik vlieg morgen vanaf Schiphol naar Detroit en vanuit daar naar St. Louis. Mijn gastgezin woont in het plaatsje Mexico (ja, zo heet het dorpje) in de staat Missouri, midden in Amerika. Het gezin bestaat uit een moeder (hostmom), haar moeder en een hondje Cash. De zoon van mijn hostmom woont ergens anders met zijn partner en hun eigen kindje. Mijn hostmom is de Art Teacher (lerares van het vak kunst), coach van het Varsity Cheer team (cheerleader team), Travel Club advisor en Student Council (leerlingenraad) advisor op school. Ik ga naar Mexico High School, een school met 2500 leerlingen! Waarschijnlijk zal ik eind mei 2019 terug komen naar Nederland. Via deze weg kan iedereen volgen wat ik meemaak en waar ik heen ga. Ik heb er heel veel zin in!

Groetjes,

Karlijn

Reacties

Reacties

Sanne

Heel veel plezier met je avontuur. Geniet er van en we gaan je volgen!
Groetjes van je nicht Sanne

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active