karlijnbeerkens.reismee.nl

3 weeks USA!

Ik ben nu ondertussen al dik 3 weken in Mexico. De tijd hier gaat echt verschrikkelijk snel. De dag dat ik hier aan kwam werd ik ontvangen door mijn hostmom en een meisje van school, het begon meteen goed, we raakten verdwaald in St. Louis. Na 2,5 uur rijden kwamen we eeeeeindelijk thuis. De dag erna ben ik meteen naar school gegaan en ook daar werd ik hartelijk ontvangen (ze doen soms alsof ik een tropisch dier ben dat ze nog nooit hebben gezien). Vrijdag was het tijd voor de eerste American Football wedstrijd! Van te voren dacht ik het wel te kunnen begrijpen, maar wat die kerels daar allemaal aan het doen waren was voor mij een raadsel. Daarna was het feest, want het was Labor Day weekend, ik weet eigenlijk nog steeds niet wat het inhoud behalve dat ik 4 dagen op de bank mocht liggen (wat eigenlijk best wel heel saai was). De week daarna kwam eindelijk alles een beetje op gang. Ik kon de lessen steeds beter volgen en er was vanalles te doen. Een tijd later kon ik zelfs mee gaan trainen met de cheerleaders en maandag mag ik waarschijnlijk voor de eerste keer met een wedstrijd mee doen. Vorige week zijn ook de eerste repetities geweest van de school musical Oklahoma. In 2 maanden gaan iedereen die mee wilt doen met de theater- en zanglerares een musical in elkaar zetten! Afgelopen weekend zijn we naar Columbia geweest voor onze homecoming jurken, homecoming is al over 2 weken! (nog steeds geen jurk, maar beter laat dan nooit ;) Voor de rest is het vooral school, vrienden maken en veel van Amerika zien en alle dingen gekke die zij hier doen (ze ontwerpen op school bijvoorbeeld echt een shirt voor alles wat ze maar kunnen bedenken). Ik heb het heel erg naar mijn zin bij mijn gastgezin en hoop dat de tijd niet te snel té snel voorbij gaat.

Groetjes,

Karlijn <3

Reacties

Reacties

tante Annie

dag Karlijn,
fijn te lezen dat het je zo goed bevalt en zo snel opgenomen word in je nieuwe tijdelijke "thuis" , geniet vooral en groetjes uit Velden ?

Carla

Fijn dat je het zo goed naar je zin hebt. Geniet ervan en veel succes.
Groetjes uit Oeldere

Pieter

Hoi karlijn. Zal al enige tijd met spanning te wachten hoe het je vergaat. Maar zo te lezen heb je het prima naar je zin. Fijn dat alles nu zo goed verloopt. Geniet van je Mexicaans avontuur.

groetjes uut Oeldere,

Pieter.

Tante Gerda

Ha Karlijn,
Leuk je bericht. Zo te horen heb je het goed naar je zin. Je doet wel indrukken op. Maar geniet maar volop, de tijd gaat inderdaad snel voorbij.
Groetjes uit Overloon van tante Gerda

Har Janssen

Hallo Karlijn.
Wat fijn zo,dat gaat goed, je komt er nog best wel meer vreemde momenten tegen .
dat is amerika . maar vrienden maken dat is zeer voornaam ,heb je nodig , geniet ervan ,,ook van het leren he.

Groetjes Har.

Tante Nelly

Hallo Karlijn, leuk te lezen dat je het zo naar je zijn hebt. Geniet ervan en laat snel weer wat van je horen.
Ik hoor van Mariska dat jullie regelmatig skipen, dus zij houdt me ook op de hoogte. Wij hebben het gezellig met Mariska hier.
Groetjes uit Zandvoort

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active